باربری مشهد به بندر گز فاضل‌آباد گمیشان سیمین‌شهر رامیان
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بندر گز فاضل‌آباد گمیشان سیمین‌شهر رامیان

باربری مشهد به استان گلستان و شهرهای بندر گز فاضل‌آباد گمیشان سیمین‌شهر رامیان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود اصلی ترین هدف از راه اندازی این مجموعه با وجود ده ها شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه اعلام شد.

امروز ما در مجموعه عظیم موسسه حمل و نقل باربری مشهد به استان گلستان و شهرهای بندر گز فاضل‌آباد گمیشان سیمین‌شهر رامیان اعلام می نماییم که در بین تمام شرکت های حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری تجاری در مشهد و حتی تهران ارزانترین نرخنامه و تعرفه را به مشتریان ارائه می نماییم.

از سوی دیگر مدیران باربری مشهد به استان گلستان و شهرهای بندر گز فاضل‌آباد گمیشان سیمین‌شهر رامیان با نام تجاری تهران توانسته اند تنوع بسیار خوب و گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه را فراهم نمایند که از آن جمله می توان به نیسان وانت خاور مسقف خاورروباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

به جرئت می توان گفت که این تنوع از ماشین های سبک و سنگین حمل کالا و اثاثیه در کمتر باربری سطح کشور دیده می شود و همین موضوع نیز باعث گردیده است که هر روز بر میزان رضایتمندی مشتریان افزوده شود به نحوی که در حال حاضر باربری به استان گلستان و شهرهای بندر گز فاضل‌آباد گمیشان سیمین‌شهر رامیان لقب مجهزترین باربری ایران را نیز از ان خود نماید.

از سوی دیگر باربری مشهد به استان گلستان و شهرهای بندر گز فاضل‌آباد گمیشان سیمین‌شهر رامیان دارای کارگران بارچین ها و رانندگان بسیار مطمئن و حرفه ایی می باشد که بیش از 10 سال می باشد با این شرکت در حال همکاری بوده و هستند لذا از این نظر باربری مشهد با نام تجاری نتسان بسیار مورد اعتماد مشتریان بوده است.

ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به بندر گز: بندرگز شهری در منتهی‌الیه غرب استان گلستان و در فاصله ۴۲ کیلومتری شهر گرگان واقع شده‌است.

ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به فاضل‌آباد: فاضل‌آباد شهری است در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان که در 30 کیلومتری گرگان واقع شده‌است. این شهر در شرق گرگان و در غرب علی‌آبادکتول واقع شده‌است.

ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به گمیشان: گمیش تپه یکی از شهرهای استان گلستان می‌باشد. این شهر در شمالی‌ترین قسمت حاشیه شرقی دریای خزر قرار دارد و از طرف شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به بندرترکمن، از شرق به آق قلا و از طرف غرب به دریای خزر ختم می‌شود. این شهر با بندر ترکمن حدود ۱۹٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به سیمین‌شهر: سیمین‌شهر شهری در بخش گلدشت شهرستان گمیشان استان گلستان ایران است.

ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به رامیان: رامیان شهری در استان گلستان ایران و مرکز شهرستان رامیان است.

ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به آزادشهر: آزادشهر شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان آزادشهر این استان است. جمعیت شهرستان آزادشهر در سال۱۳۹۵، برابر با ۹۶۱۲۰نفر بوده‌است. جمعیت شهری آزادشهر در سال ۱۳۹۵، برابر با ۴۳۷۶۰ نفر بوده‌است. از مراکز گردشگری و باستانی این شهرستان می‌توان بقعهٔ امامزاده محمد بن زید ، پارک جنگلی و پارک زیتون تپه را نام برد. قدیمی‌ترین نام این شهر قبل از شکل‌گیری که هیچ سکنه‌ای نداشت یورونجل؛ به معنای علف‌های هرز بود. چون رویش علف‌های هرز در این منطقه جنگلی رشدی فوق العادی داشت. نام‌های بعدی بعد از این نام نامگذاری شد. اولین قنات آب آشامیدنی آن از روستای خاندوز فعلی به میدان اصلی فعلی کشیده شد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به استان گلستان،باربری مشهد به استان گلستان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: